Monday, March 31, 2014

The Bride's Maids

Bismillah..

Assalamualaikum..

Hai! kat sekolah ni..disebabkan keBUSYan melanda hidup gara-gara action research (AR) yang mesti aku buat ntok menggemgam segulung ijazah, and akhirnya smalam slamat dah aku hantar proposal. saja nak meluahkan kelegaan dengan update blog. hihi..proposal present bukan main awal. tapiiii..sangat last minit aku edit. padahnye..agak cuaklah kalo penyelia komen tak puas hati dengan editan yang aku dah buat nanti. yela, da present suruh buat itu ini. tukar itu ini. tapi kesudahannya ikut cara aku jugak. heh. tawakkal jelah. lupakan dulu hal AR. huehhueh.

da lama nak update pasal bride's maids nih actually..tapi baru ade kesempatan..eceh..busy kan lpas kawen. kalo balik besut, busy ngan study. balik gombak busy ngan family. balik johor? busy ngan suami..lalalala..huhu..really miss u abang!


ASMIDA - MIERA - OBAH - LAILA - NANA - FARAH - SUFIAH - MARIYA

thanx to Quwe sebab buatkan button yang comel ni.. haa..kalo nak tau, ELS tu maksudnye 'Ever Lasting Sahabat'..ditubuhkan sejak kitorang berlapan makan dalam talam sama-sama since foundation. 2 talam untuk 8 orang..maknanyaa 1 talam ntok 4 orang makan lah..sangat jimat n sangat berkat. sambil makan sembang macam-macam plane nak gi sana sini. nak buat itu ini. masalah itu ini. sampai masalah orang lain pon nak dipikirkan ELS niha..tapi smua ni adalah kanangaan yang sangat tak boleh dilupakan. makan dalam talam skunk ni da makin jarang since kitorang terpaksa pindah bilik tiba-tiba..praktikum pulak ada yang dok umah sewa..dulu makan dalam talam boleh dikatakan setiap hari mlainkan tiba-tiba ada yang ajak makan luar la. teringin itu ini lah..huhu..seriesly kenangan ni memng susah nak dapat bagi aku..


Terima kasih sahabat sebab ada pada hari yang paling bermakna bagi aku. sanggup berhabis duit untuk buat baju. plane nak buat baju ni since aku nak tunang lagi kan. tapi aku tunang masa ade class. hold sampai aku nikah. huhu..tq ..aku sayang korang smua kerana Allah..


dari kiri.. Miera, Farah, Nana, Sufiah, Mariya, Obah, Asmida.. baju mar lain sikit sebab tiba2 tailor dia jahit sampai tak jadi baju. ksian sangat. n terharu sebab sanggup beli baju baru yang seakan-akan. thanx mar..thanx smua! anyway, dorang ni smua still single kot. bley pm kalo nak mintak adjust. heheh..

ok yang selebihnya...no caption sebab da nak balik.. ^_^








tak banyak gambar sebab masa ELS datang aku dah busy nak bergerak ke masjid.. lpas majlis adelah bergambar sikit2 sebab ramai lagi yang lain nak bergambar..n tak sempat pon nak buat outdoot shooting sebab malam tu majlis berinai. mak andam nak datang make up pukul 6.30 petang. sejam jugak lah aku kena jaga wudhuk..hoho..ok..lastly..seriously i'm so happy to see this post in my blog. of course it's one of my sweet memory with you girls! ok lah. jap lagi ada meeting pulop. till then!

ilalliqa'

ma'assalamah!