Monday, March 17, 2014

For u Rai

Bismillah..

Asslamualaikum..

Dicelah kesibukan aku dengan RPH, BBM, Ko-ko bagai..n of course research yang ermm..tah la. disempatkan jugak buat post ni.. just 4 u cik rai.. tapi takyah terharu sangat sebab juz nak wish happy birhday! ^__^


Tapi kan Rai... aku nak ucapkan trima kasih kat ko sebab datang dalam hidup aku.. menjadi sahabat kau adalah hadiah yang sangat bermakna Allah bagi..aku bersyukur sangat Allah pinjamkan kau kat aku masa aku susah senang..


Rindunyaa saat-saat kita menimba ilmu di bumi SAMER...


Ingat lagi tak masa ni abes SPM..kita gi kenduri ustaz Hidir n ko jeles aku dapat makan kat meja beradab.hiks


BerICE ROOM dikala cuti sem


My E-DAY..


My IJAB QABUL DAY


Da RECEPTION


BERTANDANG..


Kalau nak masukkan semua gambar memang sampai sudah aku tak dapat jumpa lecturer pembimbing research aku.. huhu.. apa yang aku boleh cakap.. trima kasih sebab dari hari-hari biasa hingga ke hari bahagia aku kau ada. aku sayang ko sangat rai!

happy birthday sayang..nanti jangan lupa bagi hadiah. nak tambah koleksi R&L..hehe.. anyway, dengan series aku cakap aku sayang sangat dengan hubungan kita.

Moga Allah beri kebahagiaan buat kau sahabat..yang dah banyak bahagiakan aku. YOU I LOVE!

illalliqa'

ma 'assalamah!