Friday, May 4, 2012

GILA SEBAB EXAM

Assalamualaikum.
Salam jumaat :)

Baru nih ade touch up blog sikit. tuh yang trase macam rajin je na update. heh
Ramai balik umah weekend nih. tp aku tak balik. kawan2 aku salu plik kalo aku xbalik. huhu.
Muka anak mak ke aku nih aku pon tatau. yang pasti. dulu mula2 masuk IPG. Kalo lama sikit tak balik, aku nangis. Kadang2 bila ade ujian tak kirelah masalah ape pon. aku nangis. cengeng! pastuh my dad suh carik pakwe satu. bagi tak nangis.hue2. adeke.

Tapi skunk nih hati kebal jek. 2 bulan lbey aku dok kat ngeri orang. tak balik langsung ok. Mr Fiancee dah la jauh pulak. kat johor sane. Aku kat ganu. huhu. mungkin itu lbey baik.

Dalam 2 minggu lagi aku akan exam. habislah. ape nak jadi ngan anak pakcik Mat Suji ni. Blajar tak mau. Pemalas! layan Korea sepanjang masa. haduuuuyyy! pening. bole jadi giler aku. Nih gare2 aku dapat pointer tinggi tok 2 sem yang lpas. (since masok degree)sape suruh laila oi.naseblah. Pointer walaupon tak tinggi mane. Tapi clas pertama aje kau rembat laila. thats mean. above than 3.8!!!!! Kau memng da giler! kalo turun sem nih mampuslah tak dapat kawin cepat. uhuk2 :(

Tulah. aku dapat pointer tuh nasib jek. My dad punyerlah jadikan pointer exam as my banch mark. Sebab aku dapat pointer tinggi die tunangkan aku cpat. pastuh kalo lpas nih pointer turun tak boleh kawin lagi. Blajar sampai abes dulu. waaa~ (padahal die memang plan naa tunangkan anak die nih cepat stlah dirisik) janganlah kaitkan ngan exam...uhuk3! nasib baik kakak2 aku gi umrah. boleh dorang doakan aku dapat pointer tinggi sentiase. bahaha! Ko ingat ape laila. suke hati na doa. kalo takde usaha, Tak kemane juge...Mummy..help me!

Ya Allah. Bantulah hambaMu ini. Permudahkanlah segala urusan kebaikan hamba Ya Allah. Berikan hamba kekuatan untuk menuntut ilmuMu dengan sebaik-baik usaha. Agar hamba tidak tergolong daripada hamba-hambaMu yang rugi. Allahumma najjihna fi kulli imtihan. fi ddin. fi ddunya wal akhirah. Amin. Amin. Amin Ya Rabbal 'alamin~



SAYA BAKAL GURU. SAYA KENA RAJIN!! AJA AJA FAITIN..!!
GUD LUCK YAH 4 ALL CANDIDATES! :)

tata ^^
salam