Sunday, May 6, 2012

HAPPY MOMENT

Assalamualaikum

Hum. aku fikir-fikir balik. sem nih aku rase sangat terok.
perangai aku pon terok. mane taknyer. bila da stress dengan kerja, aku mulalah membebel itu ini.
Tapi aku taknak salahkan orang lain smnarnyer. aku pon taknak banyak cakap smnarnyer. tapi sebab aku nih memang jenis kalo sedih.marah or wat so ever salu nak citer ngan orang. slagi tak citer rase tak lpas. bila da bcerita habis sume aku kuakan rase hati. adeh. tak larat lah layan ko nih laila. 

Yela. sem nih jek. banyak btol folder kene btolkan. folder da hantar tuh. penat kot.ambik balik, satu kelas kene btolkan. Dengan esaimen macam-macam komen and kritikan. Aku taktau lah. Maybe aku n kawan-kawan sekelas makin nakal kott. Tapi alhamdulillah. at least, aku takde la esaimen yang nak kene btolkan. kalo tak, betambah stresslah gamaknyer. Juz esaimen yang memang hantar draft jek yang kene touchup sket, then hantar dengan style yang lbey proper. Bab folder jek yang gila sikit. Fuh.

Dengan camping yang mula-mula AJK  da plan bagai nak rak. (bukan aku lah. kawan-kawan aku). Da fikir na release tension siap. Sebab salu camp ngan JAPIM memang best. Then tiba-tiba cancel last minit. Tuptup dapat tau jadi pulak. Na dekat peksa pulak tuh jadinyer. best pon rase macam taknak pergi. Ya Allah..banyaknyer dugaan.

Oleh yang demikian, aku and kawan-kawan telah berjimba. At least, we are happy on that moment.


  
Berjimba dengan snapping bersama belon senyum ^___^







   Ya Allah..permudahkanah segala urusan hamba dan rakan-rakan hamba...
Tanamkanlah dalam diri kami sifat malu dalam melakukan kejahatan kepada Mu...
Berkatilah segala ilmu yang kami perolehi.
Jauhkan kami daripada menjadi orang-orang yang tidak bersyukur
Amin..

daa.salam