Sunday, November 10, 2013

Hari-Hari Terakhir Bujangku (Part 1)

Bismillah..

Assalamualaikum..

Tak sangka dalam lebih kurang 2 minggu je lagi akan menamatkan zaman bujang
annnddd.. lagi tak sangka sahabat-sahabat yang aku knal da hampir 4 tahun setengah akan buat something yang.. Allahu..touching sangat.. 

mula2 program ni plannye bermalam di luar maktab..BACHELOR DAY katenye (2 hari 1 malam) tapi cancel sbab kekangan masa study..exam week ok.. bukan study week da ni.. then ingat juz nak buat GURLZ DAY OUT kat pantai bukit keluang...tapi cuaca hujung tahun pulak tak mengizinkan. hujan sokmo sini..tapi bezzz... sejukzzzz...zzzzz... huehuehue..jadi mas ulah kate cancel.. ttiba eh eh jadi pulerr..huhu. alhamdulillah.. kita merancang Allah yang menentukan..tapi sebaik-baik perancang adalah Dia kan... 

:::::: 8 November 2013::::::::::::

 sbulan selepas celebrate bday n setengah bulan sblom bertukar status. memang rasa nak update je laju-laju dalam blog ni sbab aku rasa ni kenangan yang sangat2 istimewa.. Ya Allah, hanya Dikau yang tau betapa terharu, happy, rasa nak nangis (padahal memang da nangis pon) ...smualah ade.. tq Bib 4 being da 'mas ulah' of da programe.. n thnx to all of u pai gugurlz ! love u all n may our dreams come true (z***** wanna be)

Memandangkan exam week n memang aku tau aku tak sempat la nak edit2 gambo skunk ni... fresh dari ladang jela aku tempek.. tambahan pula..mostly pakai hanphone sajo..xdop official fotographer yang using DSLR..jd redha jelah dengan gamba yang pecah2 ni... haks! 

Hekhemmm..........mempersembahkan bakal2 puan...


who's da next?? jeng jeng jeng.....



Yeszza.. da mas ulah @ mastermind program....bes sangat bib aritu..shuqran kathiran.. rase macam bukan exam week sangat2..hehe..





mata sembab sebab terharu yang sangat over.. aku sayang korang sangat2 sahabat.. setahun je lagi nak menghabiskan masa-masa bersama...n i knew it's a very2 short time beb..







Bersama ELS... my EverLastingSahabat....teaser of solemnization katenya..haha..banyak sgt la pulak teaser pon.. sayang korang sangat-sangat.. kenangan makan dalam talam tiap hari..masa takde kreta jadi sardin semua sumbat dalam kancil.. haha! aku bahagia sangat dengan korang!



Bagaikan artis pada hari kejadian..padahal sempoi2 je baju pon.. yela..suprise la jugak..sebab ingatkan aktiviti2 berlibur saje2 jah! 

Aku doakan semoga majlis kita semua lancar n kita semua kuat hadapi pelbagai ujian pada hari-hari bujang kita ni yang masih berbaki.. happy 4 all of u sahabat..



Asked.. aset paling berharga dak2 pai..hehe..tq asked.. dirimu sangat berharga <3


dalam banyak2 menu haritu...kek ni jela sempat snap..ini pon da jadi lagu nih.. haha..eksaited sangat pon tukang bawak kek. hiks! #rare #comel  #touch lagi  T_T






sahabat-sahabat saya yang cantik semuanya.. Demi Allah! aku sayang korang..! smoga ukhwah kita hingga ke jannah sahabat

#Bachelor Day
#Gurlz Day Out
#Gurlz Day Fun
#Hari-Hari Bujangku

illalliqa'