Friday, November 18, 2011

tiada lagi kini....

Assalamualaikum ^_^

ade lagi ker eh yang  menjenguk Princess Laila? huhu.
rasenyer...takde kott. takpelah. itu lebih baik mungkin.
sebab......emmm,tah lah. saya cuma ingin bersendirian.
biarlah Princess Laila jadi tempat saya bercerita tentang idop saya.

2-3 BULAN MENYEPI................

tiada lagi ruang comment.
tiada lagi shoutbox untok tinggalkan jejak.

maaf. maaf sangat. bukan tidak mahu berukhwah.
tapi cukuplah memiliki FB dan idop di alam realiti.
buat apa memiliki ramai geng blogger tapi ilang member...
emm.saya lah kan..bukan orang len k.

terimakasih kawan-kawan blogger
sebab pernah ceriakan idop insan bernama LAILATUZZAKIA ^_^
follower-follower Princess Laila........
maaf........bukan tak menghargai...
tapi.......biarlah ginih. saya tak halang  anda singgah Princess Laila..
besar tapak tangan =___=

semoga tiap yang berlaku adalah yang terbaik untuk kita semua :)

Assalamualaikum ^_^