Sunday, March 6, 2011

Antara dorang sape yang paling ensem? =___=

Assalamualaikum :)

haiyeeeee korang! ok. ini sambungan ntry lepas okeyh.

ha. antara Prince Charming laila nih. sape paling ensem bagi korang?


 da abes tengok? ok. yang bawah nih skali... 

sebab hyun bin sangat hot skunk! =___=

ok. laila tak suh korang bandingkan antara 4 makhluk ciptaan Allah yang ensem tuh yer :))))))))
tapiiii........................
sila bandingkan dengan ini....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ini!
haa. pilih. yang mane satu. quran gold @ tafsir quran pink -biru =___=

hee.sila bersabar yer. tidak! laila masih tidak gila! 

erm. smnarnyer. laila teringat satu ketika dulu.
laila ondaway balik dari class. ciuwww tros balik bilik. melintasi surau. tak singgah. sebab da abes solat dah pon para jemaah. eleh. kalo sempat pon laila memang susa skit turun tyme zohor. yelah. tyme tuh la lapo. baju tak bersih la. nak brebut makanan kat kafe lah. macam-macam ada!! haisy. sila jangan contohi ok.

ok. kita truskan. sampai bilik dengan peluh-peluh tuh switch on da fan tros lending atas katil. dari tingkap bilik yang terbuka luas, dengan mata yang tertutup terdengarlah akan tazkirah zohor ustaz awi kat surau firdaus yang setentang jek ngan bilik laila nih ha. ustaz kate. al-quran nih. kalo kita baca n amalkan. hari akhirat nanti dier akan datang kat kita dalam rupa paras lelaki tampan + kacak + hensem + menawan kalbu sume lah.
untok jempot kita ke syurga!!



bayangkan. LEE DONG WOOK @ BAIM @ ASHRAF MUSLIM...or yang paling hot skunk.. HYUN BIN jempot kita!! owwww..nak pengsan rasa. mummyyy!! tuh baru lelaki ciptaan Allah kat dunia. ciptaan Allah kat akhirat sana tak tau lah keindahannya macam mana weyh. mereka yang dari golongan manusia biasa pon da nsem ginih. nabi yusuf tak tengok gih. sampai terpotong tangan wanita-wanita arab bila melihat kekacakan wajah nabi yusuf! masya-Allah!

jadi. marilah kita sama-sama berebut dampingkan diri dengan al-quran. agar jejaka-jejaka kacak nsem lagi tampan yang akan mendampingi kita ke syurga nanti n_n
untok lelaki..bidadari lah kott. mesti cantik n cumil dari wanita korea kan! =___=

tapi tak bermakna lah kita berdamping dengan al-quran semata-mata kerana itu. tak mau yer. ikhlaskan ati. bukan setakat baca. tapi fahami. dan seeloknya ditadabbur. tau tak tadabbur tuh ape?? hee. cuba selami maksud ayat-ayat tuh :)) ape salahnya kan kuarkan duit sikit tok memiliki tafsir al-quran sendiri? sedangkan baju kasut n sume accessories kita mampu beli. bak kate ustaz zamri..u choose EITHER nak jadikan al-quran tuh sebagai peguam pembela 0R peguam pendakwa kita. ustaz speaking yuuu~ agak-agak malam nih ustaz zamri datang x??? da gila ngan ustaz zamri lak.

humm. laila mintak maaf lah sebab bawak kawan-kawan laila kat entry yang takde manfaat macam ntry lepas. biasalah. kita kan manusia biasa. kadang-kadang leka dengan keindahan dunia. leka tengok hyun bin yang ensem! hee.

maih laila nak nyanyikan satu laguuu....
tapi guna sore sendiri-sendiri keyh :))

".... Berhibur tiada salahnya kerna hiburan itu indah
Hanya apabila salah memilihnya membuat kita jadi bersalah......."

ade yang tau ke lagu nih ? @_@

serangkap lagu sebagai peringatan buat diri laila sendiri yang salu leka ~

ASSALAMUALAIKUM :)

p/s : - sume ciptaan Allah yang ori nsem dan cantik ^_^
- komen2 kawan2 kat ntry lepas nanti laila reply
- Dia dah memanggil. jakgi laila BW keyh =__=

25 comments:

::hannazaki:: said...

arap ustaz zamri dtg malam ni..
hee~~

NICK IRFAN said...

klu lelaki msti pmpuan cantik yg iringi kita la nampaknya! wah! lps ni kena amalkan la...

yna fazlyna said...

quran gold+ ustaz amirul..huhu

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/pengakuan-terbuka-im-sorry.html

KUREKURE COMEL said...

hehehe....ada cont rupanya...takpe..
sbg manusia kena byk blajor kan..
hihihi....


mina nak jgk pkwe hensem kat akhirat..tp...mat nak letak mane ek..

hehehe....gurau2 manje je...

IMANSHAH said...

tingginya taste laila..kalah ar..hahaha

Farhan Zulhusmi said...

insyaallah...sama2 ye laila....
bila kita menyanyangi agamanya...insyaallah...dalam masa yg sama kita cuba mencintai pencipta kita....amin..........

d.e.e.n.a.YAYA said...

:)

noorcahaya said...

betol2 bace quran kene iklas :)

khaifaiz said...

Yeah.. ikhlas tu penting dlm semua perkara..

Edy Zaidi said...

saya paling ensem...haha

Nabilah Atiqah said...

btol tue...kte kna ikhlaskn atie ble nk bce Al-Quran....

Raji berkata said...

betul kalau kita rajin teman dia sekarang.. nnti kt alam kubur nnti dia akan sentiasa menemani kita
huhu T.T
insaf2

echah mashuri said...

perghh..bru nk cuci mta tgk smbungn jjka ensem.rupanya ad mksud trsirat..huhuhu

NICK IRFAN said...

thnkz bru je donwlod lagu awk bagi thu.. mmg best! thnkz yer! :)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

apepun pilihan kita biarlah ia menepati dengan syariat Islamiyyah..yg penting, kita tahu segala keindahan ini datangnya dari Allah SWT

bunga said...

tersirat..bagus2..

Hanis MY said...

weeee bagusnyaa...dlm duk huha2 dgn jejaka hot ada nasihat rupanya..tabik la kat laila...

Prince Halilintar said...

klu xsilap prince tu lagu raihan kan..mari berhibur.prince klu nsyd ni mmg minat..ehehe

prince sambung ye..
"Di sini kita berkumpul bersama
Menyanyikan lagu yang suci indah
Alunan pujian kepada Allah
Alunan selawat kepada Rasul"

mR.sYaH said...

best entri laila...
betul tu.. bila kita ikhlas buat sesuatu perkara kita akan dapat sesuatu yang lebih baik..

kay_are said...

hee.. insaf bace entri ni.. em.. betul gak kan.. selalu je bace tapi maksudnye xtau sangat pun.. em.. nasihat yang bergune ni =)

amier azrul alias said...

bgus la princess laila nih..
hikhik

ayie said...

hehe bagus entry ni..smbgn entry lps yee..

Cik TeN10 said...

ehh.. sma dgn fatin punya lah yg tengah2 tu yg wrna pink!..

em thanks laila sbb mengingatkan.. kdg2 kita alpa.. :)

KERTAS A4 BLOG said...

alalala... bile da kawein esok, husband la paling kacak, hensem, bergayey, 100% perfect lah! hilang seme artis artis tu nanti heheheh :)

fiezah91 said...

hehe! suka entri ni..ada maksud :)

apa pun, lakukan sbb ikhlas.. jgn sbb lain lak..wuuu