Saturday, December 11, 2010

FUH FUH FUH...!!

Assalamualaikum...??

fuh....!! heee...behabuk!
eh.eh.jap.jap...cek cek.kot.kot ade sarang labah labah ker.
sarang tikus ker. sarang tebuan ker.hehe. 
maafkan saya blog. tak beniat semenarnyer. btolll...tak tipu..!!
saya tak beniat nak lupakan awk.
saya tak beniat nak tinggalkan awak.
tapi..saya beniat untok berehat seketika bersama KIT KAT!
heee..! maafkan saya..!! btollll!! tak sengaja..
insya-Allah, pas nih saya cover balek yang lame lame tu ea.
bukan ape.buzy ar..kita kumpol story dulu..heheh!

ok,tok yang kali nih nak gitau tu jela..
heee. kalo rase buang karen,ok.
fine! gi ar tido!
saya pon da ngantok ar! hehehe! 
sok kita jumpa gi ea! hee. i lap u my blog!
mmmmmmwaahhhaaiii..!!! ngantoknyer...nitenite!daa.

*assalamualaikum*

No comments: