Thursday, November 4, 2010

homesick kah..???

assalamualaikum.. :)

wal0pun ati sedey..
kita kene gak betahan..!! toltaktoltak..?? smile.. :))
huhu~ memang sedey sangat..
aku rase nak ade kat umah sekarang gak!
huuuu~ nak balek..!!

aku rindu masakan mak aku..
aku rindu mak n ayah aku..
aku rindu adik beradik aku..
rindu t0k n nenek aku..
n..rindu nea sangatsangat!!!
d0rang rindu aku tak agak-agak yer..??

huhu~ cuti nih aku tak harapkan pape yang suprise p0n..
aku nak family aku jekk..t0k kan sakit..
aku tak nak becuti-cuti Malaysia cam salu tuh..
aku taknak..cukup la aku dapat d0k ngan dorang..

who i miss da most ever

: insan yang paling saya sayang :

hidop saya tak bermakna tanpa mereka

ragam nea yang mencuit hati

epyepy-licinlicin-kenyangkenyang-tungganglanggang ^_^

auntyku yang muda dan sporting!

aku rindu saat-saat bersama dengan mereka..

p/s : daripada sekolah men. aku d0k jauh ngan family..........................

No comments: