Saturday, November 6, 2010

...Gejala Blog Hari Ini...

Assalamualaikum! n_n


ok.berkaitan ngn tajok di atas yer.
hehe~ aku tujukan pada diri aku jek sebenarnyer.
yela. mana taknyer? berblog sampai tak engat dunia!
naseb baek ko bangun pagi tadi laila, ko still engat rumet ko.
tupon kene ajak dulu brekfast tu.
kalo tak, tak makan la ko gamaknyer.
kenyang ngadap blog jela.


bukan ape n. blogblog gak.
solatsolat gak. dhuhadhuha gak. studystudy gak.
yang paling penting jangan lupakan Allah!
Allah yang pertama laila oii!
hengat tuh! final tak abes gi kot.


bawak besabar laila yer.
abeskan paper dulu..study dulu.
kesian mak and ayah ko kijer kat umah tuh!
tau la belanja pakai elaun.
idop ko tak bermaknanyer tanpa dorang
naseb baek doa dorang tok ko tuh free aw!
da la takde tapisan plak tuh! zup teros Allah dengar.haha~


Ya Allah.kuatkanlah daku.
kuatkan imanku. hatiku. cintaku kepadaMu.
dua minggu jek lagi Ya Allah.
lepas nih laila nih da degree pulak.
bantulah laila Ya Allah untok teros berjaya di dunia dan akhirat.
jaohkan aku dari lalai mengingatiMu.
jaohkan aku dari melukai kedua orang tuaku.
Jadikanlah aku satu kebanggaan buat mereka Ya Allah.
amin.amin.amin Ya Rabbal a'lamin.


doakan aku u oolllls!!



 pastikaan ko dapat ilmu bermanfaat yang banyak macam kawan-kawan ko yang lain k

p/s : dorang mesti nga study!!!

No comments: